پیامک های تسلیت ماه محرم
 
درباره وبلاگ


سلام! خوش اومدین امیدوارم لحظات خوشی داشته باشین!


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 66
بازدید ماه : 65
بازدید کل : 67530
تعداد مطالب : 24
تعداد نظرات : 20
تعداد آنلاین : 1

اس ام اس پاپیل
دو شنبه 7 آذر 1390برچسب:پیامک تسلیت ماه محرم, :: 12:49 ::  نويسنده : Sajad

عالم همه قطره و دریاست حسین / خوبان همه بنده و مولاست حسین

ترسم که شفاعت کند از قاتل خویش / از بس که کَرَم دارد و آقاست حسین

_________________________

ای تشنه شهید سر بریده
دل از سر و از پسر بریده
در ظهر عطش مگر چه دیدی؟
کز جان و جهان نظر بریدی
ای آب حیات دین احمد
ای کشتی امت محمد
بگذار که در غمت بمیرم
کز چشم تو خون بها بگیرم
بی سروسامان تو ام یاحسین
دست به دامان توام یا حسین
زهره ی منظومه زهرا حسین
کشته ی افتاده به صحرا حسین
عاقبت این عشق هلاکم کند
در گذر کوی تو خاکم کند

___________________________

خسته از نگاه عالم، گوشه گیر جنگلا
خیلی دوس دارم برم به سرزمین کربلا
اما این همه پرنده چرا طاووس شدم
ای خدا ببین چطور از همه مایوس شدم
آخه چی میشد منم عقاب و شاهین می شدم
می تونستم بپرم به آرزوهای بلند
همه زل زدن به پای زشت من
نمی دونن که چیه سرشت من
نمی دونن که میخام چیکار کنم
دلمو به عشق کی دچار کنم
دوست دارم راهی کربلا بشم
تا منم سری توی سرا بشم
حالا ازکجا برم پای پیاده ای خدا
راهمونشون بده می خوام برم به کربلا

__________________________


کربلا لبریز عطر یاس شد / نوبت جانبازی عباس شد …
_________________________
دیباچه ی عشق و عاشقی باز شود / دلها همه آماده ی پرواز شود

با بوی محرم الحرام تو حسین / ایام عزا و غصه آغاز شود
__________________________
نازم آن آموزگاری را که در یک نصف روز / دانش‌آموزان عالم را همه دانا کند

ابتدا قانون آزادی نویسد بر زمین / بعد از آن با خون هفتاد و دو تن امضا کند …
_________________________
دل را اگر از حسین بگیرم چه کنم / بی عشق حسین اگر بمیرم چه کنم

فردا که کسی را به کسی کاری نیست / دامان حسین اگر نگیرم چه کنم …
________________________
گویند که در روز قیامت علمدار شفاعت زهراست

علم فاطمه دست قلم عباس است …
________________________
پرسیدم از هلال چرا قامتت خم است ؟

آهی کشید و گفت ماه محرم است …

__________________________

نظر بدین!


نظرات شما عزیزان:

خان
ساعت23:21---12 آذر 1390
رحمت د قورت!
آوردیمو سر حال!
د غیاب ایما وا بروبچ حال بکنه!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب